wtorek, 4 października 2011

Sałatka z makaronem, kukurydzą, ogórkiem i czosnkiem.

Przedstawię Wam dzisiaj moją popisową sałatkę, która jest sztandarowym daniem, jakie podaję ZAWSZE podczas różnych towarzyskich spotkań. Jest idealna na każdą porę roku i na każdą okazję. Jej wykonanie jest wprost banalne, a składniki bardzo tanie :)
Składniki:
  • puszka słodkiej kukurydzy,
  • ogórek,
  • majonez lub jogurt naturalny,
  • pół paczki makaronu ryżowego lub innego drobnego makaronu,
  • dwa ząbki czosnku,
  • pieprz,
  • sól,
Zaczynamy od ugotowania makaronu. Do tej sałatki idealny jest jak najdrobniejszy makaron, najlepiej makaron ryżowy lub makarony przeznaczone przede wszystkim dla dzieci (sałatka przedstawiona na zdjęciu poniżej jest zrobiona właśnie z takim "dziecięcym" makaronem). Podczas gotowania makaronu możemy do miski wsypać już puszkę słodkiej kukurydzy (po odsączeniu) oraz pokroić w małą kosteczkę ogórka. Czosnek obieramy i ścieramy go na drobnych oczkach tarki prosto do miski :) Po ugotowaniu makaron zalewamy zimną wodą i przez chwilę go odsączamy. Następnie dodajemy go do miski z czosnkiem, ogórkiem i kukurydzą. Do tych składników dodajemy 3-4 łyżki majonezu lub jogurtu naturalnego, posypujemy wedle uznania solą i pieprzem. Wszystko to ze sobą mieszamy. Gwarantuję, że to danie wzbudzi sympatię we wszystkich :)

8 komentarzy:

  1. Lubię tą sałatkę;) Ja ogólnie kocham każdego rodzaju sałatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm wygląda baardzo pysznie :P

    Teraz codziennie odwiedzam twój blog bo są na nim bardzo ciekawe posty :D
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo faajnie że roamawiałaś z Honey :)
    Zazdroszcze ciii :P
    Bardzo chciałabym z nią porozmawiać !! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to co :P Przynajmniej z nią pisałaś to już jest dużo !! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne :))) Ja już Cię dodałam, ja taką chce xD

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobie sobie dzisiaj taka :D tylko nie dodam czosnku :P

    OdpowiedzUsuń

Na zadane mi pytania odpowiadam na swoim blogu.
Dziękuję za każdy komentarz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...